Deze bladzijde weergeven in het : Frans Nederlands Duits
 
  ZOEKEN
 

Zoeken van A tot Z

Meldpunt
0800 13 550

Startpagina Consumenten > Meldpunt

CONSUMENTEN
Meldpunt Productterugroepingen Waarschuwingen (stoffen die een allergie of intolerantie veroorzaken) Waarschuwingen van fraudegevallen Persberichten Onze voeding Dagelijks leven Wat doet het FAVV voor de consumenten ? Incidenten voedselveiligheid Publicaties Video's Over het FAVV Praktisch   - Werkaanbiedingen
  - Nuttige links
COMITES
Auditcomité Raadgevend Comité Wetenschappelijk Comité
PROFESSIONELEN
Meldpunt Afdrukbare versie   |   Laatst bijgewerkt op 25.10.2018


U heeft een vraag over de veiligheid van de voedselketen? Wenst u een klacht in te dienen?
Neem contact met ons op!


Het meldpunt is bestemd voor de consumenten. Dit is de beste manier om contact met ons op te nemen om een vraag te stellen of een klacht in te dienen over een inrichting of een product in de voedselketen.



Hoe?

U heeft de keuze uit meerdere mogelijkheden om ons te bereiken. Maak bij voorkeur gebruik van het online formulier. Hiermee kunt u ons op elk moment de informatie geven die nodig is voor een vlotte afhandeling van uw vraag of klacht.

Via het onlineformulier
Per telefoon: 0800 13 550
Van maandag tot vrijdag van 9.30 tot 12 uur.
Per fax: 02 211 802 60 of 0800 24 177


Veel gestelde vragen
aan het meldpunt



Wilt u meer weten over het Meldpunt


Zie de activiteiten van het meldpunt in 2017 (PDF)

Ontdek onze publicatie : Meldpunt voor de consument




Onze opdracht is te waken over de veiligheid in de voedselketen en de kwaliteit van ons voedsel, ter bescherming van de gezondheid van mens, dier en plant.

Gebruiksvoorwaarden & disclaimer   |   Copyright © 2002- FAVV-AFSCA. Alle rechten voorbehouden.   |   Extranet